Potwierdzamy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione opracowania do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa słownikowa – „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” i „Rozumienie pojęcia terroryzm”
zabawa lingwistyczna – „Kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Sokolnikach na tle przestrzeni kulturowo-religijnej parafii” i „Ludowe nazwy roślin”
gra językowa : „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i Inżynierskie Symulacje i „Metody propocji turystycznej regionu na danych źródłowych z Roztocza Środkowego”
gra strategiczna : „O funkcji pracy radiowej” oraz „Proces asymilacji ludności ukraińskiej na terenach Warmii i Mazur po 1947 roku”
gra menedżerska : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” i „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki”
symulacja menedżerska : „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości ocenianych autorów” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
gra zespołowa : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” oraz „Integracja europejska, a chrześcijaństwo w Polsce”
symulacja biznesowa : „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu” i „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna”
gra słownikowa – „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” oraz „Legendy i opowieści związane z Sandomierzem, jako czynnik podnoszący atrakcyjnośc turystyczą miasta”