Potwierdzamy że na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe proponuje się nizej wymienione tematy do prezentacji zaliczeniowej:
gra strategiczna : „Poezja białoruska w antologiach polskich po 1989 r.” oraz „Ich bin, Gott sie Dank, Berlinerin. Historia Niemiec na tle biografów Marleny Dietrich”
zabawa lingwistyczna : „Komunikacja w rodzinie. Kontrola zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej” oraz „Miejsce Polski w procesach globalizacyjnych”
zabawa strategiczna : „Wpływ dadaizmu na współczesne formy myślenia o sztuce” i Zarządcze Symulacje Biznesowe i „Stosunki amerykańsko-radzieckie w okresie prezydentury Rolanda W. Regana”
zabawa biznesowa – „Zwycięzcy czy przegrani ? Językowe obrazy polskiej drużyny piłkarskiej na Mundialu 2006” oraz „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego”
zabawa językowa – „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku” oraz „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)”
gra edukacyjna – „Polityczne i ideologiczne źródła terroryzmu w Europie Zachodniej” i „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”
zabawa językowa : „Rap – dialog z rzeczywistością” i „Chorwacka literatura wojny i emigracji na danych źródłowych z dzieł Dubravki Ugrašić”
symulacja zespołowa – „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
gra kreatywna : „Język druków wydanych przez „Solidarność” w latach 80-tych” i „Destrukcyjna siła miłości w dramatach Stanisława Przybyszewskiego (na przykładzie utworów „Złote runo”, „Śnieg”, „Goście”). ”