Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do egzaminu:
gra słownikowa : „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?” i „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu”
gra kreatywna – „Zróżnicowanie walorów turystycznych Meksyku” oraz „Promocja kultury bałkańskiej w internecie w języku angielskim”
symulacja lingwistyczna – „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007” i Symulacje Menedżerskie oraz „Anglicyzm w prasie kobiecej na przykładzie „Twojego Stylu”, „Gali”, „Cosmopolitan”, „Elie””
zabawa menedżerska : „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na studium przypadku postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca” oraz „Atrakcyjność turystyczna „Szlaku Rezydencji Magnackich na Lubelszczyźnie””
symulacja zespołowa : „Problem aborcji w Polsce” oraz „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na modelu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)”
zabawa menedżerska : „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku” i „Popularyzacja nauki w wywiadach prasowych”
gra lingwistyczna : „Trzy spojrzenia na postać Chrystusa w kinie współczesnym” i „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze”
symulacja lingwistyczna : „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego” i „Dzieło Alberta Camusa. Filozoficzne interpretacje życia”
zabawa kreatywna : „Stereotypy polsko-hiszpańskie” i „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego”